اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیارد ریالی به کشور (۲۶ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۰۲۴
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیارد ریالی به کشور (۲۶ بهمن ۱۴۰۲)
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد فردی به اتهام جعل و کلاهبرداری در فضای مجازی به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس یکی از کشور‌های همسایه، فردی را به اتهام کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضایی کشور بود دستگیر و به کشور مسترد کرد.

وی افزود: فرد مسترد شده، از طریق جعل و استفاده از شیوه‌ها و روش‌های متقلبانه از طریق درگاه فضای مجازی و حساب شخصی خود اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از بیش از ۲۰۰ نفر از افراد بی بضاعت، قشر مستضعف و معلول و ناشنوایان کرده و چندی پیش از کشور متواری شده بود.

رئیس پلیس بین الملل فراجا ضمن ملاقات با برخی مال باختگان تصریح کرد: این متهم رئیس هیات مدیره، مسئول فن آوری و مسئول مالی شرکت بوده که با تبلیغات وسیع در کشور با شعار اعطای سود حداکثری اعتماد متضرران را برای خرید سهام این شرکت جلب می‌کند.

وی افزود: تا قبل از استرداد این فرد، مال باختگان پرونده ۲۰۰ نفر بوده، لیکن در روند رسیدگی پرونده و با شکایت شاکیان جدید این تعداد به ۴۴۰ نفر و احتمالا در آینده به ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: با توجه به متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی ادامه داد: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلام قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و نهایتا دستگیر کردند.

رئیس پلیس بین الملل فراجا ضمن هشدار به مردم در اعتماد نکردن به تبلیغات در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->